جملاتی درباره دختران

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

جملاتی درباره دختران

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

جملاتی درباره دختران

دخــــــتر شدم تا با تمام وجود عاشق یه نفر باشم،فقط یه نفــــــــر...

دخــــــــــتر شدم تا با احساسات قشنگ آرومش کنم...

دخــــــــــــــتر شدم تا تکیه گاه خستگی های یه مرد باشم...

دخــــــــــــــــتر شدم تا به یه نوزاد زندگی ببخشم...
.
به ســـــــــــــــــــلامتی دخترای سرزمین

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



نظرات شما عزیزان:

Asma
ساعت20:45---24 مهر 1394

ب سلامتیه خودتون


پاسخ:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 ارديبهشت 1394 | 3:34 بعد از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.